כירופרקטיקה מהי ?

האם כירופרקטיקה יכולה לעזור לך?

בכל שנה נהנים מיליוני אנשים משיטת הטיפול הרפואי הפופולארית ביותר, הטבעית ביותר והנקייה ביותר מתרופות בעולם – הכירופרקטיקה!  הכירופרקטיקה, שהתגלתה לראשונה בארה"ב, מוכרת כיום בעולם כולו, כאשר במרבית המדינות ישנם כיום מטפלים ובמדינות צפון אמריקה, אירופה, יפן, אוסטרליה, אפריקה וניו זילנד קיימות מכללות לכירופרקטיקה.

מה גורם לאומנות ריפוי זו להיות פופולארית כל כך?

התשובה פשוטה: כירופרקטיקה עוזרת לבני אדם לתפקד טוב יותר מבחינה פיסית ונפשית.  אנשים מרגישים טוב יותר, מחלימים מהר יותר מחוליים, מחלות ומגבלות פיסיות ומצמצמים את הצורך בתרופות וניתוחים!  רבים מהבוחרים באורח חיים כירופרקטי מדווחים על ירידה בלחץ, עלייה בחיוניות ועלייה בהנאה מן החיים!

מהי כירופרקטיקה?

כירופרקטיקה היא שיטת טיפול רפואי המשחררת את הגוף מלחץ חמור הנקרא: תת-פריקה (subluxation).  תת-פריקה היא עיוות זעיר במבנה הגוף, אשר לעתים קרובות אינו מלווה בכאב אך עלול להשפיע על העצבים, השרירים, האנרגיה, תפקוד המוח, איברים פנימיים, חוליות, עצמות, גידים, רצועות, יציבה ובריאות וחיוניות כוללת של הגוף.

מה גורם לתת-פריקה בגופנו?

תת-פריקות נגרמות כתוצאה מלחצים מסוגים שונים: לחץ פיסי כגון יציבה לא נכונה, תאונות, ישיבה או עבודה באותה תנוחה משך פרקי זמן ארוכים, פציעות הנובעות מפעילות גופנית וכל סוג של חבלה גופנית גם אם היא קלה לכאורה.

אולי תופתעו לגלות שלחץ בעת הלידה או נפילה בתקופת הילדות עלולים לגרום לבעיות בריאות העשויות להתגלות רק עשרות שנים לאחר מכן.  ללא בדיקה כירופרקטית, ייתכן כי תת-פריקות ישנות אלו, הקיימות זמן רב, לעולם לא ייחשפו ויטופלו. והתוצאה? מבוגרים הסובלים מבעיות בריאות הנובעות מחולי או ליקויי-תפקוד פיסיים ו/או נפשיים.

מחקרים מגלים כי כמעט כולנו סובלים מתתי-פריקה; זוהי "מגיפה נסתרת".  מסיבה זו מומלץ לך ולבני משפחתך להיבדק על ידי כירופרקט – ממש כשם שהנכם מבצעים בדיקת עיניים, שיניים ולחץ דם!

כיצד התגלתה הכירופרקטיקה?

כירופרקטיקה בת-זמננו התגלתה בעיר דוונפורט שבאייווה [ארה"ב] בשנת 1895, כאשר ד"ר ד',ד' פאלמר ביצע את ה"כוונון" הכירופרקטי הראשון בשרת חרש בשם הארווי לילארד שעבד אצלו.  לילארד סבל מחרשות משך שבע עשרה שנה בעקבות תאונה קלה, ואולם שמיעתו חזרה  אליו לאחר שד"ר פאלמר טיפל בו.

בתחילה חשב ד"ר פאלמר שגילה תרופה לחרשות.  אך לאחר שמטופלים עם בעיות עיכול, נשית, המחזור החודשי, מיגרנות, אפילפסיה, לב, כאבי גב ובעיות רפואיות רבות אחרות הגיבו ל"טיפולי היד" שלו (כפי שכינה אותם בתחילה), הוא הבין שלמעשה גילה משהו מרחיק-לכת בהרבה.

מדוע לבחור בכירופרקטיקה?

אנשים אוהבים כירופרקטים, כיוון שהם מתייחסים לטיפול הרפואי באופן ייחודי.  במקום אוריינטציה של מחלה (אבחון וטיפול במחלה), מטרתו של הכירופרקט שלך היא לשפר את בריאותך.  הכירופרקט/ית עושה זאת על ידי בחינת גופך לצורך איתור תת-פריקות הקיימות בו וסילוקן.  ללא הלחץ הנגרם מתת-פריקות יתפקדו גופך ומוחך טוב יותר, יכולת הריפוי העצמי שלך תגבר, חסינותך בפני מחלות תשתפר, שנתך תהפוך עמוקה יותר ויחול שיפור ברמת האנרגיה בגופך.

הגישה הרפואית המתבססת על המתנה להופעת תסמינים טרם טיפול בבריאותו של אדם היא גישה מוגבלת -  הופעת התסמינים הראשונים עשויה להעיד על הידרדרות של שנים.

הגישה הכירופרקטית נועדה לגרום לגופך לתפקד היטב כבר עכשיו!  כירופרקט יכול לבחון את גופך ולאתר (ולתקן) תת-פריקות טרם הופעת תסמינים וטרם שתחול הרעה במצב.

מובן שאם הנך חולה וסובל כרגע, אתה זקוק לשיפור ביכולת הריפוי הטבעית שלך על מנת שתוכל להתמודד טוב יותר עם המחלה ולהחזיר את גופך למצב מאוזן ובריא.  עובדה זו נכונה לכל סוג מחלה או מצב שממנו הנך סובל.  על ידי תיקון תתי-הפריקות שלך, מסייע הכירופרקט ליכולת הריפוי הטבעית שלך להיכנס לפעולה ולתפקד במיטבה – ומעורר את "המרפא הפנימי" הקיים בך.

מסיבה זו יותר ויותר אנשים מבקרים אצל כירופרקט לצורך טיפול בבעיות בריאות – אך לא רק בבעיות בריאות.  אנשים רבים מבקרים אצל כירופרקט גם על מנת לשמר ולשפר את מצבם הבריאותי, להשיג תוצאות טובות יותר בספורט, לחזק את המערכת החיסונית הטבעית – ולחיות אורח חיים נקי מתרופות.

מה תפקידו של הכירופרקט?

הרופא הכירופרקט המטפל בך הוכשר במיוחד לבחון את גופך ולזהות תתי-פריקות.  על ידי כוונון כירופרקטי מיוחד, יתקן הכירופרקט שלך באופן בטוח, עדין וללא כאב את תת-הפריקות המעיקות עליך, ויפטור את גופך ממצב מסוכן זה.

האם יש תועלת בכירופרקטיקה?

בהיכנסך למשרד הכירופרקט תמצא שם אנשים הסובלים מסוגים שונים של בעיות: צינון, שפעת, אלרגיה, בעיות שמיעה, דלקות אוזניים, בעיות עמוד שדרה או חוליות, כאב, פגיעה בחוליות הצוואר (whiplash), דלקת פרקים, נדודי שינה, לחץ, בעיות ראיה, כאבי ראש, בעיות מחזור חודשי, הרטבת לילה, כאב בטן, לחץ דם גבוה – ועוד ארוכה הרשימה.  משך למעלה ממאה שנה ביקרו אנשים אצל הכירופרקט השכונתי לצורך טיפול בכל מצב רפואי כמעט!

מקום מיוחד

לכירופרקטיקה שמור מקום מיוחד בטיפולי הבריאות המודרניים.  הכירופרקטיקה שואבת מן הידע המחקרי המודרני שנאסף בתחומי האנטומיה והפיסיולוגיה בעזרת כלים כגון צילומי רנטגן ובדיקות  MRI, סריקות אינפרא-אדום, סריקות אלקטרוניות וכלים נוספים; יחד עם זאת, הכירופרקטיקה מכבדת את הרעיונות הקדומים של ריפוי עצמי, אנרגיה פנימית וגישה הוליסטית לבריאות.

תפקידו של הכירופרקט שלך הוא להפעיל את "המרפא הפנימי" שלך ולעורר את יכולת הריפוי העצמי הטבעית שלך.

כך שאם עייפת מלהיות חולה ועייף, עייפת מלשמוע ש"עליך פשוט להתרגל לחיות עם זה", ואתה מחפש שיטה טבעית להשבת בריאותך ושלמותך הפיסית מבלי לזהם את גופך בכימיקלים ולחשוש מפני תופעות לוואי, מדוע שלא תצטרף למיליונים המגלים את נפלאות שיטה מדהימה זו לטיפול רפואי?

מדוע לחיות עם בעיות בריאות כשאפשר לחיות בלעדיהן?  גלה את הכירופרקטיקה – גלה את האפשרות להיות בריא באופן טבעי.

עוד על כירופרקטיקה:

מודיעין:   סולומון סנטר,  טלפון: 08-9118089      טלמון:  רח' הר אפרים 41,   050-8911074
..